Incredible India Race S1: Introduction  

Posted by HaRdIeX d bLoG


Setelah sekian lama program realiti tibi ini dalam pembikinan, akhirnya dengan julung-julung
kalinya TV10 membawa kepada anda musim pengenalan, Incredible India? Race!!! Peserta yang
terpilih kali ini telah berjaya mengharung sesi pemilihan yang ketat dan sukar dalam menempatkan diri untuk menyertai game show ini. Sebagai episod pengenalan, mari kita berkenalan dengan lebih lanjut akan peserta kita kali ini.

Nama: Ahmad Thani Abdul Aziz
Angka Giliran: IIR200200
Gelaran: Athaaz
Asal: Ireland aka Kelantan
Umur: 22 tahun

Agama: Islam
Keturunan: Melayu Irish
Agama: Islam
Pekerjaan: Pelajar Perubatan
Status: Bujang beristeri 4 (not available)
Harapan: Mengenal erti kehidupan di dunia berbeza

Peserta Athaaz telah dipilih daripada beribu-ribu calon yang mencuba nasib untuk menyertai pertandingan ini. Berdasarkan karakter dan perwatakan Athaaz yang menarik, pihak IIR telah sebulat suara memilih beliau untuk menyertai pertandingan ini buat musim ini. Pada peserta-peserta yg tidak dipilih, segala usaha anda amat kami hargai dan diharap mampu membuat yang lebih baik untuk musim-musim seterusnya.

Ingin melihat Athaaz menjejaki kawasan pasar di India dan berjalan di kawasan yang sesetengah manusia tidak mahu memasukinya? Pastikan anda terus mengikuti Incredible India Race pada episod yang akan datang. Antara yang menarik episod akan datang. Menjelajah jualan daging di Yeshwanpur, Menyembelih ayam, Samosa Debu! Pastikan anda terus mengikuti episod seterusnya pada hari dan waktu yang sama minggu depan..... Sehingga berjumpa lagi.

This entry was posted on Sunday, August 24, 2008 at 7:34 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 comments

Anonymous  

oit shuk.. haha.. terkejut aku... hahaha.. rasa cam selebriti pulak.. haha.. tp mmg amazing race asia la.. ida nerina pon tak rasa mcm nih aku rasa.. hahahha...

August 25, 2008 at 12:48 AM

haha..adeyh...mmg kelakar..siap buat muka peserta lg...mane team lain?
pinee ngan fatin ke..ahaha

August 25, 2008 at 1:07 AM
Anonymous  

ha'ah.. team lain mana? haha.. kalo cengginu konpem2 aku yang menang.. thani ikmal n syuk, after running through the rain, you guys team no 1. well done.

hadiah die, makan nasik tomato umah ella.. haha... hazab btol jalan becak bwh jambatan itu.. haha. aku rasa baiya2 pon jijik nk lalu.. haha

August 25, 2008 at 1:29 AM
Anonymous  

baru aku perasan.. keturunan: melayu irish tuh.. memang takleh blah.. haha..

August 25, 2008 at 1:31 AM

hahahhahahaha... team laen adalah.. pinee2 ngan patin2 dengan wani khalid, nahar pakdow remi..... sure laa kiter menang... muahahhahah

August 25, 2008 at 4:13 PM

Post a Comment